Gibon365 ger ditt företag rätt förutsättningar att vara produktiv på ett säkert, modernt och användarvänligt sätt. Med verktyg som möjliggör hög produktivitet för att utveckla och digitalisera er verksamhet säkerställer ni företagets kritiska information utifrån tre perspektiv:
Gibon365 har sin grund i Microsoft365 och Azure, där användaren har tillgång till alla de appar som skapar en produktiv arbetsdag, så som Outlook, Teams, OneDrive, PowerBi och Planner mfl.
Vi jobbar långsiktigt tillsammans exempelvis i workshops och produktivitetsdrivande aktiviteter då vi vet att många företag idag nyttjar väldigt lite av sin investering och med de möjligheter som erbjuds i Microsofts molnlösningar.
I Gibon365 jobbar vi med säkerhet, enkelhet, produktivitet och långsiktighet.
Vi säkrar upp:
Dessa tre parametrar är hygienfaktorer för den moderna användaren, vi ser till att det inte äventyrar säkerheten eller användarupplevelsen.
I Microsofts produktivitets svit Microsoft365 finns alla de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett effektivt och enkelt sätt.
Ni har möjlighet att:
Vi inleder samarbetet med en workshop och utbildningsinsatser för att ni ska få ut så mycket som möjligt av er investering. Därefter följer utvecklings- och förvaltningsmöten, i det tempo ni själva önskar, där fokus ligger på att tjänsten levereras i linje med era förväntningar.
Gibon365 är en tjänst, vilket innebär att ni köper en funktion till en fast månadskostnad.
Gibon365 är skalbar eftersom ni själva väljer på vilken nivå, och vilken variant av tjänsten som passar just er organisation bäst:
01
Vårt baspaket riktar sig till medarbetaren som inte ägnar största delen av sin arbetsdag framför datorn. Man har i stället behov av att kunna ta till sig information på ett enkelt sätt och avrapportera, oftare via mobil än dator. Det kan vara hantverkaren ute på fältet eller personen som kör budbilen eller kanske den som står vid en svarv i en verkstad.
02
Vårt standardpaket riktar sig till medarbetaren som ägnar största delen av sin arbetsdag framför datorn, så som tjänstemannen, receptionisten, inköparen eller säljaren. Medarbetaren behöver möjlighet att vara produktiv både online och offline och får inte begränsas av brist på exempelvis nätverksuppkoppling.
03
Vårt premiumpaket riktar sig till den avancerade användaren som behöver analysprogram och ofta har en hög exponeringsgrad för externa hot och cyberattacker.
Mer information
Mindre information
I premium ingår även ljudkonferenser och samtalsfunktioner i molnet
Den vanliga premiumanvändaren arbetar med känslig information. Exempelvis VD, HR, forskare samt ledningsgrupp då de ofta är måltavlor vid intrångsförsök. Även medarbetare som presenteras på hemsidor och är aktiva för företaget i sociala medier bör ha premium paketet för hög säkerhet.
I samtliga paket ingår servicedesk.