Sitter ni på en arbetsplats med blandad telefoni- och IT-miljö, och tycker att all administration tar för mycket av er tid?
Sitter ni också på en arbetsplats med blandad telefoni- och IT-miljö? Upplever ni att företagets administration och logistik tar allt mer av er tid som kunde lagts på annat?
Vi på Gibon brinner för att skapa digitala lösningar som håller för en modern arbetsplats – att skapa förenklade system som i sin tur hjälper er så att ni kan ge era kunder den bästa servicen. Vi vet att smidiga kommunikationslösningar skapar en smidig organisation och därför har vi skapat den skalbara pakettjänsten Kommunikation som tjänst – där ni enkelt kan samordna och kostnadsoptimera er hantering av företagets mobila enheter, abonnemang och telefonväxel.
En smart och miljövänlig kommunikationslösning för er arbetsplats!
Kommunikation som tjänst är en skalbar kapacitetstjänst för er kommunikation, som ger er både större överblick, bättre kontroll och säkerställd funktionalitet över ert företags kommunikation, allt efter era behov.
I tjänsten får ni som arbetsplats:
För att säkerställa vilka ert företags behov är av exempelvis växelfunktionalitet, hårdvara och enheter, ingår självklart alltid en inledande behovsanalys. Kommunikation som tjänst är fullt skalbar och kan anpassas beroende på er arbetsplats förutsättningar, och även användas tillsammans med vårt verktyg Digital Arbetsplats.
Välkommen till en förenklad kommunikation – genom oss på Gibon!
Kommunikation som tjänst är skalbar, dvs ni väljer själva vilken nivå och variant av tjänsten som passar just er organisation bäst:
01
En standardiserad och molnbaserad telefonväxel med grundläggande funktionalitet såsom enkelt och molnbaserat gränssnitt, IVR, svarsgrupper, återuppringning och wallboard.
Mer information
Mindre information
I den inledande behovsanalysen hjälper vi er att fastställa hur behoven kring kommunikation på just ert företag ser ut och vilka tjänster ni har störst behov av. Vi levererar en kommunikationslösning som är oberoende och kan anpassas till alla mobiloperatörer.
Med BAS-tjänsten följer tillgång till service, support och utbildning via vår servicedesk.
02
Med STANDARD får ni en molnbaserad telefonväxel som är integrerad med Microsoft Office365.
Mer information
Mindre information
Med denna kommunikationslösning integreras er telefoni med kalenderfunktionen och kontakter i Outlook. Ni får snabbt och enkelt tillgång till era kontakter när ni skall kommunicera och er tillgänglighet speglas mot kalenderfunktionen. Kommunikationslösningen är oberoende och kan anpassas till alla mobiloperatörer.
Med STANDARD får ni alla växeltjänster som ingår i BAS samt tillgång till service, support och utbildning via vår servicedesk.
03
I PREMIUM ingår mobiltelefoner och mobilabonnemang för er arbetsplats som övervakas och uppdateras i vår mangeringsplattform.
Mer information
Mindre information
Ni får en molnbaserad telefonväxel som är integrerad med Microsoft Office365 med alla tjänster som ingår i BAS och STANDARD. I denna kommunikationslösning erbjuder vi en mängd tjänster såsom konfigurering, installation, utbildning, utbytesenheter och service, säkerhet samt återtag och återvinning d v s ett produktlivscykelansvar.
Med PREMIUM har alla medarbetare tillgång till service, support och utbildning via vår servicedesk.